Malam anugerah & pra graduan




inilah mereka yg berjaya bertungkus lumus dalam melaksanakan MALAM ANUGERAH ITU :)
tp ade yg lain lg sebenarnya .... ni rumusan sajo ..



selepas majlis bile semua da penat bergambar giliran kami pulak !!
walaupun tade selere nk amek gamba malam tuh
tapi disebabkan ade member yang rajin ambil gambar 
maka ku sudi-sudikan lah :)



bergaya melaram sakan malam tuh
feel macam puteri-puteri la bagai ngan dress masing2 , huhu



ha ni aku dengan dress set petame ::: thanks la utk akk aku ( cik zue) yg sanggup memberi ak wang untuk membeli pakaian ini . 
yes ini die pengacacara , kami mengacara dengan pelbagai nada dan cara ! huh ! knp yakin sangat nih . ::: kawan aku nih leper namenye @ mukhzani ::: sgt leper kan disitu >>


ok smpi kat pengarah program sy yg melets ni , garang uuu . huhuhu but evrthg ok wif him ....
tapi pling tak tahan denga die bukak mulut dan berleter panjang ::: hahahangit telinge 




and last ! inilah jejaka malaya yg masih hidup lgi hingga kini :: matila over puji ::::
sekian shaja serba ringkas MAPG ini . semoga dimasa akn datang adik-adik junior aku dapat bagi ak situasi dn kenangan yg same :: INSYAALLAH
wasalam ..

1 comments:

Unknown said...

wahh!!
ada aku terselit!!!

haha.bangga ceq!!

Post a Comment